Drama/revy

Har du fundet din indre skuespiller? Har du lyst til at finde den?? Drama handler om at lege og udtrykke sig sammen. Det handler om at turde være skør foran andre. Det handler om at give sig selv 100% og være med på skøre opvarmingsøvelser samt teatersport. Du skal stå på en scene og være med i et skuespil. Du vil øve replikker og roller.

Du kommer til at medvirke i et dramastykke – og lærer at udtrykke dig fra en scene. Vi skaber vores egen revy med sjove scener fra livet på Rønde Efterskole. Her kan evt. også indgå sange og dans. Kun fantasien sætter grænser! Det er jer der kommer med de gode historier og omsætter dem til scenen!

Har du lyst til at optræde og få et godt grin, så er det et fag for dig. Vi viser selvfølgelig revyen for resten af skolen.