Video fra alle dagene på skituren 2020

En fantastisk uge på ski er ved at være slut og eleverne er på vej hjem. Vi har nydt hinandens selskab, sjove indslag og stunts på pisterne. Her får I alle videoerne fra dag 1-4.

Første dag på ski

Så er første dag på ski ved at være overstået. Skidagen kom lidt sent i gang, da det glatte føre gjorde, at snekæderne på busserne ikke var nok til at trække det sidste stykke op af bjerget. Så gode norske (heste)kræfter måtte tilkaldes for at få den sidste bus helt op til Gaustablikk.

Anden dag på ski

Dejligt vejr, dejlige elever, dejligt fællesskab og en rigtig dejlig dag på skiene! Man siger, at man skal turde vælte for at blive god. Vi vælter en del, men er faktisk også blevet ret gode!

Tredje dag på ski

Yes – så blev alpinbakkerne besøgt af masser af glade efterskoleelever. Det er der kommet denne lille film ud af.

Fjerde dag på ski

I dag har vi nydt hinandens selskab i og omkring fjeldstuen. En stor flok trodsede vindens rasen og stod på ski, mens der også var gang i brætspil, yoga, massage, biograf, kælke, strikketøj og mulighed for besøg i nabohotellets wellnessområde. Og så dystede vi i den store fotosafari, som NPs kontaktgruppe vandt.