Linjefagsture

Alle linjefag var i sidste uge på tur – både for at blive rystet sammen og for at få sparket linjefaget rigtig godt i gang.

Friluftsholdet var onsdag til søndag i Norge, hvor programmet stod på klatring, rapelling, rafting og tur i vildmarken. Se mere her.

De superseje Bodycross-piger gav den fuld gas på en linjefagstur spækket med sport, udfordringer og hygge i Sikkeborg. Adventurerace med kanoræs, beachvolley, sportsmassage, yoga, aqua-fitness, bouldering, gåtur, fitness, akroyoga, grin, god mad og masser af niceness.

Badmintonlinjen var på træningslejr, hvor temaet primært var hvordan vi skaber det gode træningsmiljø. Her brugte de især tid på teambuilding, mentaltræning og kampe. Der blev også lavet samarbejdsopgaver i “mad i naturen”.

Musiklinjens koncert for de resterende elever på skolen fredag eftermiddag var et perfekt punktum for tre gode linjefagsdage med masser af sammenspil og ture til Aarhus Festuge, hvor holdet har været til koncerter med både alternativ rockband, RnB/Soul band, Vocaline og et cover band.

Global iværksætter var i København, for at besøge ungdommens folkemøde samt uddele verdens bedste nyheder.

Kreativt Design var i Kolding, hvor der blev set på arkitektur og design. Blandt andet et besøg på Trapholt.

Spiludvikling arbejdede intenst med programmering.

Fodboldlinjen var en tur hos Aabybro, hvor der blev trænet, spillet fodboldgolf og testkampe mod Aabybros hold ude og også Futtsal-kamp.