Faglighed og fællesskab

Fælleskab og sammenhold

Fællesskab er noget af det særlige ved et godt efterskoleophold. Sammenhold giver kraft og mod til at sætte spor i verden, og det er med til at give mennesker et godt og indholdsrigt liv.

At tage på Rønde Efterskole betyder at lære at stå på egne ben – i et fællesskab. Oplevelser, kammeratskab og lærdom for resten af livet.

Fokus på faglighed

På Rønde Efterskole får du solid, faglig undervisning i trygge, spændende og hjemlige forhold. Skolen er for unge, der respekterer hinandens forskelle og som oplever disse forskelle som en spændende styrke.

Frihed under ansvar og udvikling af din modenhed, selvstændighed og dygtighed er nøgleord. Vi vil gøre, hvad vi kan for at forberede dig på din fremtid – som begynder i dag.