Første uge med fjernundervisning

Så er første uge med fjernundervisning gået. Det går efter omstændighederne godt. Undervisningen kører med de startvanskeligheder, der nu hører med. Vidste du f.eks., at det er en fordel at tænde sin mikrofon, når du underviser eleverne? Eller at du bare kan slukke for lyden, når du synes læreren vrøvler? Enkelte har også forladt timen lidt før tid, fordi de mente, at de havde tjans.

Men fjernundervisningen åbner også for nye muligheder at organisere undervisning, gruppearbejde og vejledning. Måske noget som fortsat kan bruges når hverdagen melder sig igen.

I dag, fredag, var der idræt for alle, hvor skolens største energibombe, Maj, havde planlagt fitness i stuen, hvor eleverne, og nogle søskende og forældre, deltog. I næste uge vil der komme flere aktiviteter, så vi får sneget lidt af efterskolelivet ud i hjemmene rundt om i landet.