Søren Sinnbeck bliver ny forstander på Rønde Efterskole

Søren Sinnbeck
Rønde Efterskole har ansat Søren Sinnbeck som efterskoleforstander på Rønde Efterskole fra 1. august 2021.

Søren kommer fra en stilling som højskolelærer på Aarhus Idrætshøjskole. Han er 38 år, gift med Anna og far til 3 og bor i Risskov.

Han er uddannet folkeskolelærer fra VIA University College og har siden læst statskundskab på Aarhus Universitet. Tidligere har Søren arbejdet på Vorrevangsskolen som folkeskolelærer og på Egå Ungdomshøjskole, og han har også undervist på læreruddannelsen. Desuden er han bestyrelsesmedlem i Foreningen for Folkehøjskoler i Danmark, så han er stærkt forbundet med de frie skoler.

Gorm Skovsgaard er konstitueret forstander frem til 1. august og fortsætter derefter som en del af det nye lederteam på Rønde Efterskole.

Vi glæder os til samarbejdet.

Rønde Efterskole